مشاور وزیر اقتصاد و دارایی و سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در کشور گفت: طرح هوشمندسازی یارانه گندم آرد و نان برای اولین‌بار در خراسان رضوی آغاز شده و شاهد افزایش کیفیت نان و رضایتمندی مردم خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۸۵۷۷۹
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ محمد جلال اظهار کرد: ارتقای کیفیت نان مطالبه مردم و پیگیری آن امری ضروری است و با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه گندم آرد و نان به این هدف خواهیم رسید.

 وی در ادامه به سامانه نظرسنجی نظر nazar.ir اشاره کرد و افزود: این سامانه با بهره‌گیری از داده‌های هوشمند سامانه نانینو و همچنین بازخوردهای مردمی متولیان امر را در ارزیابی و رتبه‌بندی نان نانوایی‌های خراسان کمک رساند.

سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه کندم آرد و نان بیان کرد: سامانه نظرسنجی کیفیت نان «نظر» به مردم این امکان را می‌دهد تا ضمن خرید علاوه بر مشاهده سایر نظرات مردمی در خصوص واحد نانوایی نظر خود را نیز در این سامانه به ثبت برساند.

در ادامه وحید رضا فریدونی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در خصوص حوزه‌های موردنظر در طرح رتبه‌بندی نانوایی‌ها اعلام کرد: استفاده از آرد کامل، پخت نان باحرارت غیرمستقیم، رضایت مشتری، عدم کم‌فروشی، گذراندن دوره‌های آموزشی و همچنین رعایت موارد بهداشتی از جمله موارد مدنظر در اجرای طرح رتبه‌بندی نانوایی‌ها است .

 وی ادامه داد: رتبه‌بندی نانوایی‌های استان با بررسی کیفیت دستگاه‌های پخت و بهداشت و کیفیت پخت نان در یک سو و بهره‌گیری از نگاه و نظر مردمی از سوی دیگر، علاوه بر افزایش رضایتمندی مردم، نفع اقتصادی برای نانوایان نیز با ایجاد رقابت در پی خواهد داشت.

 فریدونی همچنین با اشاره به پرداخت روزانه ۴۰ درصد فروش نان به نانوایی‌ها توشیح داد: با اجرای طرح رتبه‌بندی این پرداختی می‌تواند به‌تناسب رضایت مردم افزایش و یا کاهش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها